LIFESTYLE

Παραμένει σταθερά στα 50 κιλά – Η διατροφή που ακολουθεί η Κατερίνα Καινούργιου και δεν παίρνει γραμμάριο

Παραμένει σταθερά στα 50 κιλά – Η διατροφή που ακολουθεί η Κατερίνα Καινούργιου και δεν παίρνει γραμμάριο
Advertisement

Ένα από τα πιο εντυπωσιακά και καλλίγραμμα κορμιά το διαθέτει σίγουρα η Κατερίνα Καινούργιου, η οποία προσέχει αρκετά την διατροφή της.

Η αγαπημένη παρουσιάστρια τα τελευταία χρόνια παραμένει σταθερά στα 50 κιλά, ενώ μάλιστα μας αποκάλυψε και ποιο ακριβώς είναι το πρόγραμμα που ακολουθεί καθημερινώς, προκειμένου να διατηρήσει την άψογη σιλουέτα της.

Η ίδια, που την απολαμβάνουμε μέσα από την καθημερινή της εκπομπή στον ALPHA -η οποία ωστόσο χθες 24/2 δεν βγήκε αέρα-, πολλές φορές αναφέρεται στο σώμα της, ενώ πολλές φορές αποκαλύπτει αι το πρόγραμμα της γυμναστικής που ακολουθεί.

Με την κατάλληλη όμως διατροφή, η Κατερίνα Καινούργιου παραμένει κορμάρα για αυτό και εμείς σας παρουσιάζουμε αναλυτικά τα γεύματα της, πρωί μεσημέρι και βράδυ.

Παραμένει σταθερά στα 50 κιλά – Η διατροφή που ακολουθεί η Κατερίνα Καινούργιου και δεν παίρνει γραμμάριο - Εικόνα 1

Το πρόγραμμα διατροφής της Κατερίνας Καινούργιου

Πρωινό και δεκατιανό

Πρωινό: 1 καφέ χωρίς ζάχαρη και γάλα με τοστ με 1 φέτα γαλοπούλα και 1 φέτα τυρί ή 1 ποτήρι χυμό χωρίς ζάχαρη με μια φρυγανιά με βούτυρο και μέλι ή 1 αφέψημα (πχ τσάι) με μια φρυγανιά με βούτυρο και μέλι. Δεκατιανό: 1 φρούτο ή 1 μπάρα δημητριακών ή 1 ζελέ χωρίς ζάχαρη.

Τα μεσημεριανά της

Δευτέρα: 1 ψητή μπριζόλα με σαλάτα (σ.σ. απεριόριστη ποσότητα). Τρίτη: «Λευκή» ομελέτα με 3 ασπράδια και 1 κρόκο με σαλάτα και ένα κομμάτι ανθότυρο. Τετάρτη: 1 μερίδα φασόλια ή μπάμιες με ανθότυρο. Πέμπτη: 1 μερίδα ψάρι ψητό με σαλάτα. Παρασκευή: 1 μερίδα μακαρόνια νερόβραστα με κόκκινη σάλτσα. Σάββατο: 1 μερίδα καλαμάρι ψητό με σαλάτα. Κυριακή: Φιλέτο κοτόπουλου, με σαλάτα.

Το απογευματινό της

1 γιαούρτι (0% – 2% λιπαρά) απλό ή με γεύση φρούτου ή 1 ζελέ χωρίς ζάχαρη.

Τα βραδινά της

Δευτέρα: 1 μεγάλη σαλάτα με ψητά και φρέσκα λαχανικά. Τρίτη: στήθος κοτόπουλου με πράσινη σαλάτα. Τετάρτη: 3-4 καλαμάκια κοτόπουλου και σαλάτα πράσινη. Πέμπτη: 1 τονοσαλάτα. Παρασκευή: βραστά λαχανικά και ένα βραστό αυγό. Σάββατο: 1 μερίδα ψάρι ψητό και σαλάτα πράσινη. Κυριακή: 1 μερίδα πατατοσαλάτα με τόνο, μαρούλι, ντομάτα και μυρωδικά σε ένα κανονικό πιάτο.

Η γυμναστική που κάνει η Κατερίνα Καινούργιου

Παράλληλα με τη διατροφή, η Κατερίνα είναι φαν και της γυμναστικής, αφού ασκείται συστηματικά κάνοντας TRX ή pilates, ασκήσεις που δεν την κουράζουν πολύ και έχουν άμεσο αποτέλεσμα στο σώμα.

Διαβάστε περισσότερα
Advertisement