7 εύκολες ασκήσεις για να αντιμετωπίσετε την ισχιαλγία και να ανακουφιστείτε από τον πόνο στην πλάτη

Advertisement
7 εύκολες ασκήσεις για να αντιμετωπίσετε την ισχιαλγία και να ανακουφιστείτε από τον πόνο στην πλάτη
Advertisement

Η ισχιαλγία όπως λέει ετυμολογικά η λέξη είναι άλγος στο ισχίο. Ο πόνος είναι ανυπόφορος για τους πάσχοντες καθώς το μεγάλο  νεύρο που εκτείνεται από το κάτω μέρος της πλάτης μέχρι το πίσω μέρος του κάθε ποδιού δέχεται πίεση με αποτέλεσμα ο πόνος να αντανακλάται και να εξαπλώνεται στο ισχίο, τους γλουτούς, και τα πόδια.

Ο δε πόνος είναι τόσο οξύς με αποτέλεσμα πάνω στην απελπισία τους πολλοί άνθρωποι να  είναι πρόθυμοι να υποβληθούν ακόμη και σε επέμβαση.  Ωστόσο, πριν προβείτε στην απόφαση του χειρουργείου δοκιμάστε μια συντηρητική θεραπεία με αλοιφές, θερμότητα, ξεκούραση και ειδικές ασκήσεις.

Το μόνο που θα χρειαστείτε είναι υπομονή ακόμη κι αν πονάτε την στιγμή της άσκησης, άνετα ρούχα και ένα στρώμα γυμναστικής.

Δείτε τις ασκήσεις στο βίντεο που ακολουθεί:

Πηγή

Διαβάστε περισσότερα
Advertisement