Τότε που τα λεωφορεία είχαν εισπράκτορα και το εισιτήριο 1 δραχμή

Advertisement
Τότε που τα λεωφορεία είχαν εισπράκτορα και το εισιτήριο 1 δραχμή
Advertisement

Φωτογραφίες λεωφορείων με εισπράκτορα στην παλιά Αθήνα. Εισιτήριο 1 δραχμή και αργότερα 30-50 Δρχ. Αργότερα ένας πορτοκαλί κλειδωμένος κουμπαράς με σχισμή για τα ψιλά που κοιτούσε ο οδηγός και αν είχε ουρές, κουμπιά, βοτσαλάκι, κέρμα κλπ

Τότε που τα λεωφορεία είχαν εισπράκτορα και το εισιτήριο 1 δραχμή - Εικόνα 2

Στα παλιά λεωφορεία της Αθήνας οι συζητήσεις έδιναν και έπαιρναν όπως θυμούνται νοσταλγικά όσοι τα έζησαν. Ο κόσμος μιλούσε ελεύθερα στον διπλανό του σαν να ήταν παλιοί γνώριμοι. Το μόνο που διέκοπτε τη συζήτηση ήταν η φωνή του εισπράκτορα που ζητούσε να δει τα εισιτήρια, μετρώντας παράλληλα κεφάλια.

Τότε που τα λεωφορεία είχαν εισπράκτορα και το εισιτήριο 1 δραχμή - Εικόνα 4

Πότε όμως έκαναν πρώτη φορά την εμφάνισή τους στην Αθήνα;

Τότε που τα λεωφορεία είχαν εισπράκτορα και το εισιτήριο 1 δραχμή - Εικόνα 6

Στις αρχές του 20ου αιώνα, το κράτος είχε δώσει άδειες για την λειτουργία των αστικών συγκοινωνιών σε ιδιώτες λεωφορειούχους, οι οποίοι, το 1952, ίδρυσαν έξι Κοινά Ταμεία Εκμετάλλευσης Λεωφορείων, τα ΚΤΕΛ, που λειτουργούσαν υπό την εποπτεία του – από το 1941 ιδρυθέντα – Οργανισμού Ελέγχου Αστικών Συγκοινωνιών.

Τότε που τα λεωφορεία είχαν εισπράκτορα και το εισιτήριο 1 δραχμή - Εικόνα 8

Ακόμη, το 1929 ιδρύθηκε η Ηλεκτρική Εταιρεία Μεταφορών (ΗΕΜ) που είχε ως αρμοδιότητα να λειτουργήσει τραμ, τρόλλεϋ και λεωφορεία στις κεντρικές περιοχές της Αθήνας και του Πειραιά, αλλά από το 1956 περιορίστηκε στα τρόλλεϋ, για να καταργηθεί τελικά το 1970 και να δώσει τη θέση της στον σημερινό ΗΛΠΑΠ.

Τότε που τα λεωφορεία είχαν εισπράκτορα και το εισιτήριο 1 δραχμή - Εικόνα 10

Δείτε την επόμενη ή προηγούμενη σελίδα πατώντας τα νούμερα

Σελίδες — 1 2 3

Διαβάστε περισσότερα
Advertisement

Πρόσφατα άρθρα