Septona: Με προϊόντα 100% Made in Greece κατέκτησε τη διεθνή αγορά

Advertisement
Septona: Με προϊόντα 100% Made in Greece κατέκτησε τη διεθνή αγορά
Advertisement

Η καθετοποιημένη παραγωγή μάς άνοιξε αγορές

Το καθετοποιημένο μοντέλο παραγωγής όχι μόνο βοήθησε την εξαγωγική προσπάθεια, αλλά υπήρξε ακρογωνιαίος λίθος. Για να μπεις στον χώρο των μεγάλων λιανεμπόρων παγκοσμίως, εξηγεί η κ. Ευαγγελίου, «πρέπει να έχεις μια πολύ μεγάλη παραγωγή, ώστε να ανταποκριθείς στις διαφορετικές προδιαγραφές, τις διαφορετικές ποσότητες και τις διαφορετικές ανάγκες του κάθε πελάτη.

Η καθετοποίηση μας έχει βοηθήσει πολύ ειδικά στις αγορές του εξωτερικού, γιατί ο ανταγωνισμός είναι από μεγαθήρια και δεν γίνεται να ανταποκριθείς αν δεν είσαι καθετοποιημένος παραγωγικά». Η παραγωγική ικανότητα και η υψηλή ποιότητα των προϊόντων έχουν κατατάξει την εταιρεία ακόμη και στο top list των πολυεθνικών για την παραγωγή δικών τους προϊόντων. Η ανάπτυξη και ο εμπλουτισμός της προϊοντικής αλυσίδας έγιναν σταδιακά και συστηματικά. «Οι αγορές του εξωτερικού μάς εμπιστεύθηκαν και σταδιακά άρχισαν και μας ζητούσαν και άλλα προϊόντα», εξηγεί η κ. Ευαγγελίου. «Οι πρώτες κατηγορίες που μπήκαμε ήταν τα προϊόντα βάμβακος, όπου και σε αυτά δουλεύουμε βάσει καθετοποιημένης παραγωγής. Π.χ. στους δίσκους ντεμακιγιάζ, που αποτελούν ένα μεγάλο κομμάτι της δουλειάς μας, φτιάχνουμε ακόμη και την πρώτη ύλη με την τελευταία τεχνολογία στον χώρο.

Παίρνουμε το βαμβάκι και το επεξεργαζόμαστε με ειδικά μηχανήματα σε ένα εργοστάσιο που είναι μόνο για αυτό. Βλέποντας τις ανάγκες της αγοράς, αποφασίσαμε να επεκταθούμε και σε άλλα προϊόντα πιο υψηλής αξίας, πάντα στον κλάδο της προσωπικής υγιεινής, που είναι και αυτός για τον οποίο έχουμε γίνει γνωστοί στον κόσμο.

Ετσι αναπτύξαμε την κατηγορία των μαντιλιών (μωρομάντιλα, δροσομάντιλα, μαντίλια ντεμακιγιάζ) και αυτό έφερε μετά τα γαλακτώματα, τα βρεφικά καλλυντικά (ενυδατική κρέμα, σαμπουάν και αφρόλουτρα για μωρά από την πρώτη μέρα της γέννησής τους ή για μεγαλύτερα παιδιά), τα υποσέντονα μιας χρήσης και νέες κατηγορίες που θα έρθουν στο επόμενο διάστημα. Μπαίνουμε συνεχώς σε νέες κατηγορίες και επιχειρούμε να καινοτομούμε. Ενα από τα καινοτόμα μας προϊόντα είναι η υγρή πούδρα και μια σειρά από προϊόντα μας έχουν ηγετική θέση στις αγορές».

Septona: Με προϊόντα 100% Made in Greece κατέκτησε τη διεθνή αγορά - Εικόνα 6

Διασπορά του κινδύνου σε πολλές αγορές, πολλά προϊόντα και πολλούς πελάτες

«Η συνέχιση της επιτυχημένης πορείας για την αδερφή μου και εμένα αποτελεί πραγματικά μονόδρομο», υπογραμμίζει η κ. Ευαγγελίου και «αυτό που μάθαμε όλα αυτά τα χρόνια είναι ότι ποτέ δεν πρέπει να επενδύσεις μονόπλευρα, μόνο σε μια προϊοντική κατηγορία, μόνο σε έναν πελάτη, μόνο σε μια χώρα», σημειώνει. «Εχουμε μοιράσει τον κίνδυνο και η κάθε αγορά για εμάς είναι κάτι διαφορετικό, από την οποία καθημερινά μαθαίνουμε και εξελισσόμαστε. Ετσι εκτός από την Ευρώπη «είμαστε πολύ δυνατοί σε πολλές διαφοροποιημένες αγορές όπως αυτή του Ιράν, της Κίνας, της Λατινικής Αμερικής, της Αυστραλίας, της Ρωσίας κ.α.»

Παρά τη ισχυρή εξαγωγική στόχευση της εταιρείας, η Ελλάδα αποτελεί στρατηγική επιλογή όχι μόνο ως βάση των παραγωγικών της εγκαταστάσεων. «Πιστεύουμε στην Ελλάδα και στο μέλλον της και για αυτό εν μέσω κρίσης αποφασίσαμε να στραφούμε στην εγχώρια αγορά, επενδύοντας σε νέα προϊόντα». Στην Ελλάδα επικεντρωθήκαμε στα επώνυμα προϊόντα. Δεν υπάρχει άλλωστε άλλος που κάνει κάτι παρόμοιο, δηλαδή να παράγει προϊόντα βάμβακος».

Septona: Με προϊόντα 100% Made in Greece κατέκτησε τη διεθνή αγορά - Εικόνα 7

«Επενδύσαμε σε νέες παραγωγικές εγκαταστάσεις και καινοτόμα προϊόντα, στοχεύοντας στην ικανοποίηση των αναγκών του Ελληνα καταναλωτή. Εξίσου σημαντική είναι η επένδυσή μας στο ανθρώπινο δυναμικό. Για την επόμενη διετία ο στρατηγικός μας σχεδιασμός είναι η περαιτέρω διεκδίκηση ηγετικών μεριδίων και οι πρωτοβουλίες που έχουμε αναλάβει δικαιώνουν αυτή την επιλογή.

Αξίζει να σημειώσω ότι το πρώτο επτάμηνο του 2018 οι πωλήσεις στην ελληνική αγορά, της μάρκας Septona, αυξήθηκαν κατά 34% και έχουμε κατακτήσει ηγετικά μερίδια σε βασικές κατηγορίες των προϊόντων μας. Η ανάπτυξη αφορά όλους τους τομείς, κάτι που για εμάς είναι πολύ σημαντικό γιατί έχει να κάνει με την εμπιστοσύνη των Ελλήνων καταναλωτών, αλλά και την επένδυση που κάναμε πέρυσι, ενδυναμώνοντας το ανθρώπινο δυναμικό με την ενσωμάτωση έμπειρων στελεχών πολύ υψηλού επιπέδου τόσο στον τομέα της έρευνας και ανάπτυξης, όσο και στον τομέα των πωλήσεων».

Οπως εξηγεί η διευθύνουσα σύμβουλος της Septona, «ένας από τους κεντρικούς άξονες της φιλοσοφίας βάσει της οποίας δραστηριοποιούμαστε ήταν η παραγωγή διαφοροποιημένων προϊόντων χωρίς εκπτώσεις στην ποιότητά μας. Αυτό που πάντα προσπαθούμε είναι να προσφέρουμε προϊόντα με υψηλή προστιθέμενη αξία για τους τελικούς πελάτες μας. Εχουμε επενδύσει πολλά χρήματα στην έρευνα και ανάπτυξη, έτσι ώστε να μπούμε σε νέες κατηγορίες με οφέλη για τους καταναλωτές.

Στην οικογένεια της Septona έχουμε διδαχθεί από τους δημιουργούς της να στοχεύουμε πάντα στην κορυφή. Μαγικές συνταγές δεν υπάρχουν. Με σκληρή δουλειά, επιμονή και σεβασμό στις ανάγκες του τελικού καταναλωτή, κάθε μέρα επιτυγχάνουμε μικρές ή μεγάλες νίκες προς αυτόν τον σκοπό», καταλήγει.

Με πληροφορίες από την ΚαθημερινήΔείτε την επόμενη ή προηγούμενη σελίδα πατώντας τα νούμερα

Σελίδες — 1 2

Advertisement

Σχετικά άρθρα