Γιατρός κατάφερε να χάσει 57 κιλά κάνοντας την διαλειμματική νηστεία και έγινε αγνώριστος

Advertisement
Γιατρός κατάφερε να χάσει 57 κιλά κάνοντας την διαλειμματική νηστεία και έγινε αγνώριστος
Advertisement

Η διαλειμματική νηστεία (IF-Intermittent fasting) είναι μια από τις πιο δημοφιλείς τάσεις σε θέματα fitness διεθνώς.

Eίναι μία πολλά υποσχόμενη διατροφική προσέγγιση η οποία αν ταιριάζει με την καθημερινότητα και τις συνήθειες σου μπορεί να σου αποφέρει τεράστια οφέλη στην απώλεια βάρους, απώλεια λίπους και στην υγεία σου.

Ενας γιατρός ο οποίος ζει στην Μασαχουσέτη, ο Dr Kevin Gendreau, κατάφερε να χάσει 57 κιλά και να πει αντίο στον παλιό του εαυτό.

Η δίαιτα την οποία υιοθέτησε αυτός ο άνδρας κερδίζει όλο και μεγαλύτερο έδαφος στον διατροφικό κόσμο τα τελευταία χρόνια.

Η περιοδική ή διαλειμματική νηστεία χωρίζει το καθημερινό 24ωρο σε δύο φάσεις, την φάση κατανάλωσης και την φάση της νηστείας.

H λογική για το πρωτόκολλο 16:8 είναι αρκετά απλή. Νηστεύεις για μια περίοδο 16 ωρών και τρως τις ημερήσιες θερμίδες σου σε ένα παράθυρο 8 ωρών. Για παράδειγμα, μπορεί να νηστεύεις από τις 8 το βράδυ έως τις 12 το πρωί της επόμενης ημέρας.

Στις 16 ώρες αφαγίας μπορούν να καταναλωθούν ελεύθερα νερό, ροφήματα και καφέδες (χωρίς ζάχαρη/γάλα). Έπειτα, υπάρχει ένα περιθώριο 8 ωρών όπου μπορεί να γίνει κατανάλωση φαγητού. Και στις 8 αυτές ώρες μπορείς να φας ό,τι θέλεις! Χωρίς κανένα περιορισμό!

Δείτε παρακάτω την εκπληκτική μεταμόρφωση αυτού του άνδρα:

So grateful that I hung onto this old pair of XXXL scrubs for this exact moment… From 300lbs to 190lbs. I have officially lost 110!! #beforeandafter #transformation #cantstop #wontstop 🐛🏋️‍♀️🦋

A post shared by Kevin Gendreau, MD (@kevingendreau) on Jan 10, 2018 at 6:52pm PST

At long last… Here is my weight loss interview with Yahoo!!! LINK IN BIO!☝🏼Happy reading.😁 #yahoo #weightlosswin #beforeandafter

A post shared by Kevin Gendreau, MD (@kevingendreau) on Jun 29, 2018 at 5:39pm PDT

«Έμεινα απλά κατάπληκτος από τα αποτελέσματα. Έχασα βάρος αλλά η μεγαλύτερη αλλαγή είναι τα επίπεδα της ενέργειας» δηλώνει ενθουσιασμένος ο Dr Kevin Gendreau.

Ενθουσιασμένος με τα κιλά που έχασε και την ενέργεια την οποία αισθάνεται, αναφέρει: «Έχω περισσότερη ενέργεια στα 40 από όση είχα στα 26»!

Ο γιατρός άφησε πίσω του τις παλιές μεθόδους δίαιτας=οι οποίες ήθελαν το πρωινό ως το κύριο γεύμα της ημέρας και πολλά συχνά και μικρά γεύματα για την καλή λειτουργία του μεταβολισμού

The next time you’re feeling a lack of inspiration to lose weight, please refer to these extremely embarrassing photos of me in a bathing suit… 🤷🏼‍♂️👙😂🤦🏼‍♂️ #beforeandafter #weightloss #fitness #nutrition #healthylifestyle #wholefoods #eatclean #doctor #obesetobeast #thinspiration

 

A post shared by Kevin Gendreau, MD (@kevingendreau) on May 30, 2018 at 4:22pm PDT

I’ve been feeling a bit down about myself lately, but all it takes is a quick photo to remember that I have a lot to be proud of. I conquered obesity. Accepting my weight as a CHOICE helped me to make major, life-altering changes in both my diet and my outlook. For the first time in my life, I took control of my future. Are you ready to do the same? #beforeandafter #weightloss #doctor #eatclean #healthylifestyle #nutrition #medicine #fitness #wholefoods

 

A post shared by Kevin Gendreau, MD (@kevingendreau) on May 11, 2018 at 3:36pm PDT

The next time you tell yourself “I can’t do it,” I’ll be the first one to tell you: “Yes, you freaking can…” I have now lost a total of 117lbs. If I can do it, so can you. Happy Friday! #whitecoat #weightoss #beforeandafter

A post shared by Kevin Gendreau, MD (@kevingendreau) on Feb 16, 2018 at 10:01am PST

Συνεπώς, για εκείνους που επιθυμούν να ακολοθήσουν αυτή τη δίαιτα πρέπει να έχουν στο μυαλό τους ένα βασικότατο κανόνα.

Εάν το τελευταίο σου γεύμα την προηγούμενη ημέρα είναι στις 8 το βράδυ, το επόμενο γεύμα σου ιδανικά πρέπει να είναι στις 12 το μεσημέρι (16 ώρες).

Από τις 12 το μεσημέρι ως τις 8 το βράδυ (8 ώρες) μπορείς να καταναλώσεις τα γεύματα σου ανάλογα πως βολεύει καλύτερα στο πρόγραμμα του καθενός.

Τις πρώτες μέρες θα σου κακοφανεί η πολύωρη αφαγία, επειδή θα αισθάνεσαι έντονη πείνα, ωστόσο αν κάνεις υπομονή 2-3 μέρες θα το συνηθίσεις. Είναι ιδιαίτερα σημαντικό να ενυδατώνεσαι καλά όταν δεν τρως, πίνοντας αρκετό νερό.

Πηγή

Διαβάστε περισσότερα
Advertisement

Πρόσφατα άρθρα