7 νυχτερινά ατοπήματα που μας κάνουν να βάζουμε βάρος

Advertisement
7 νυχτερινά ατοπήματα που μας κάνουν να βάζουμε βάρος
Advertisement

Βλέποντας επιπλέον κιλά στην ζυγαριά όχι μόνο οδηγεί σε απογοήτευση αλλά μπορεί επίσης να προκαλέσει πολλά προβλήματα υγείας. Σύμφωνα με έρευνες, το υπερβολικό βάρος αυξάνει τον κίνδυνο πρόωρου θανάτου. Ωστόσο, η απάντηση σε ξαφνική αύξηση του σωματικού σας βάρους μπορεί να βρεθεί στη βραδινή σας ρουτίνα.

Εάν γνωρίζετε τους λόγους πίσω από τα κιλά που βάζετε, μπορείτε να λάβετε προφυλάξεις και να επιλέξετε έναν πιο υγιεινό τρόπο ζωής.

Εμείς έχουμε συγκεντρώσει τα πιο συνηθισμένα διατροφικά λάθη «πριν τον βραδινό ύπνο» που τελικά οδηγούν σε αύξηση του σωματικού βάρους. Ας ρίξουμε μαζί μια ματιά στη λίστα και προσπαθήστε να μην τα επαναλάβετε!

1. Τα Σνακ αργά το βράδυ

7 νυχτερινά ατοπήματα που μας κάνουν να βάζουμε βάρος τα βράδια+++Π - Εικόνα 2

Όλοι γνωρίζουμε για τον κανόνα ότι δεν τρώμε μετά τις 6 μ.μ., αλλά αυτό δεν μας σταματά από τα βραδινά τσιμπολογήματα ή τα μεταμεσονύκτια σνακ. Ωστόσο, οι μελέτες μας υπενθυμίζουν ότι τρώγοντας αργά το βράδυ οδηγεί σε αύξηση του σωματικού βάρους. Επιπλέον, μπορεί να αυξήσει τη χοληστερόλη, τα επίπεδα ινσουλίνης και να επηρεάσει αρνητικά τους ορμονικούς δείκτες μας. Θυμηθείτε ότι εάν η πρόσληψη θερμίδων είναι πολύ μεγαλύτερη από ό, τι καίτε, τελικά οδηγεί σε αύξηση του σωματικού βάρους.

2. Το να πίνετε καφέ αργά τη νύχτα

7 νυχτερινά ατοπήματα που μας κάνουν να βάζουμε βάρος τα βράδια+++Π - Εικόνα 3

Η κατανάλωση καφέ αργά το βράδυ όχι μόνο βλάπτει τον ύπνο σας, αλλά το αργότερο που μπορείτε να καταναλώσετε καφεΐνη είναι 6 ώρες πριν πάτε για ύπνο. Οι επιστήμονες συνδέουν επίσης την κατανάλωση χλωρογενικού οξέος, που βρίσκεται στον καφέ, με την αύξηση βάρους. Προσπαθήστε να αντικαταστήσετε τον καφέ με τσάι βοτάνων ή ακόμα καλύτερα με ζεστό νερό.

3. Το να μην κοιμάστε αρκετά

7 νυχτερινά ατοπήματα που μας κάνουν να βάζουμε βάρος τα βράδια+++Π - Εικόνα 4

Ο άνθρωπος πρέπει να κοιμάται περίπου 7-8 ώρες τη νύχτα, αλλά αν κοιμάστε λιγότερο από αυτό σε καθημερινή βάση, τότε αρχίζουν πολλά προβλήματα υγείας. Μελέτες έχουν αποδείξει ότι υπάρχει σχέση μεταξύ στέρησης ύπνου και αρνητικών αλλαγών στο μεταβολισμό.

4. Η Έλλειψη άσκησης

7 νυχτερινά ατοπήματα που μας κάνουν να βάζουμε βάρος τα βράδια+++Π - Εικόνα 5

Οι ασκήσεις και η σωματική δραστηριότητα διαδραματίζουν καθοριστικό ρόλο στην απώλεια βάρους, καθώς αυξάνουν το μεταβολισμό και την καύση θερμίδων. Είναι σημαντικό να ασκείστε- ακόμη και πιο μέτρια άσκηση σε καθημερινή βάση, οπότε αν περπατάτε περίπου 15 λεπτά κάθε μέρα, θα κάψετε έως και 100 επιπλέον θερμίδες. Αυτό προσθέτει μέχρι περίπου 700 θερμίδες την εβδομάδα.

5. Η Χρήση ηλεκτρονικών συσκευών το βράδυ

7 νυχτερινά ατοπήματα που μας κάνουν να βάζουμε βάρος τα βράδια+++Π - Εικόνα 6

Μελέτες επιβεβαιώνουν ότι η χρήση ηλεκτρονικών συσκευών που εκπέμπουν μπλε φως πριν από τον ύπνο συνδέεται με τη στέρηση του ύπνου και την ενδεχόμενη αύξηση βάρους. Αυτές οι συσκευές παρεμβάλλονται στην παραγωγή μελατονίνης , η οποία είναι μια ορμόνη υπεύθυνη για τη ρύθμιση των κύκλων ύπνου. Αντί να περιηγείστε στα κοινωνικά δίκτυα πριν πάτε για ύπνο, επιλέξτε να διαβάσετε ένα ενδιαφέρον βιβλίο ή να ακούσετε χαλαρωτική μουσική.

6. Το πρωϊνό ξύπνημα

7 νυχτερινά ατοπήματα που μας κάνουν να βάζουμε βάρος τα βράδια+++Π - Εικόνα 7

Είτε το πιστεύετε είτε όχι, οι ερευνητές λένε ότι οι άνθρωποι που εκτίθενται σε έντονο φως νωρίτερα το πρωί έχουν χαμηλότερο δείκτη μάζας σώματος, από αυτούς που εκτίθενται αργότερα στο φως. Είναι αποδεδειγμένο ότι ακόμη και 20-30 λεπτά φυσικού εξωτερικού φωτός επηρεάζει το δείκτη μάζας σώματος σας. Έτσι ξυπνήστε νωρίς και πηγαίνετε για ένα πρωινό τρέξιμο!

7. Τα χρώματα που σας περιβάλλουν κατά την διάρκεια του ύπνου

7 νυχτερινά ατοπήματα που μας κάνουν να βάζουμε βάρος τα βράδια+++Π - Εικόνα 8

Το μπλε χρώμα προωθεί τη χαλάρωση και, κατά συνέπεια, τον καλύτερο ύπνο. Είναι επίσης το χρώμα που καταστέλλει την όρεξη. Εν τω μεταξύ, τα χρώματα όπως το κόκκινο ή το πορτοκαλί σας κάνουν να αισθάνεστε ενεργητικοί και πεινασμένοι. Έτσι, μπορείτε να επανεξετάσετε από τώρα και στο εξής την παλέτα χρωμάτων της κρεβατοκάμαρας σας.

Διαβάστε περισσότερα
Advertisement

Πρόσφατα άρθρα