14 διατροφικές συνήθειες που κάνουν τους διάσημους να έχουν κορμιά λαμπάδα

Advertisement
14 διατροφικές συνήθειες που κάνουν τους διάσημους να έχουν κορμιά λαμπάδα
Advertisement

Οι περισσότερες διασημότητες έχουν κορμάρες. Μερικοί από αυτούς παραμένουν σε φόρμα με σχεδόν καμία προσπάθεια, ενώ άλλοι πρέπει να λιώσουν καθημερινά στο γυμναστήριο για να διατηρηθούν λεπτοί και σφριγηλοί. Φυσικά, έχουν ομάδες διαιτολόγων και εκπαιδευτών που αναπτύσσουν προσωπικές στρατηγικές δίαιτας για αυτούς.

Εμείς αποφασίσαμε να ανακαλύψουμε κάποια επαγγελματικά μυστικά για την απώλεια βάρους, την γρήγορη καύση λίπους και την επίτευξη αποτελεσμάτων που διαρκούν.

14. Μην τρώτε αυγά για πρωινό.

14 διατροφικές συνήθειες που κάνουν τους διάσημους να έχουν κορμιά λαμπάδα +++++++++ - Εικόνα 2

Το σώμα σας χρειάζεται πολύ ενέργεια για να χωνέψει τα αυγά το πρωί επειδή είναι πλούσια σε πρωτεΐνες. Γι ‘αυτό σε μερικές ώρες θα ξανά πεινάτε. Σκεφτείτε να φάτε την ομελέτα σας κατά το μεσημεριανό.

Ο Channing Tatum είναι επιρρεπής στην παχυσαρκία και προσπαθεί να περάσει σχεδόν 3 ώρες στο γυμναστήριο κάθε μέρα για να κρατήσει το σώμα του σε φόρμα. Παρά το γεγονός ότι είναι εθισμένος στο πρόχειρο φαγητό, προσπαθεί να τρώει υγιεινά τρόφιμα τις περισσότερες φορές.

13. Ξεκινήστε τη μέρα σας με ένα ποτήρι χλιαρό νερό με λεμόνι.

14 διατροφικές συνήθειες που κάνουν τους διάσημους να έχουν κορμιά λαμπάδα +++++++++ - Εικόνα 3

Λεμόνια, πλούσια σε ένζυμα και βιταμίνη C, βελτιώνουν τη λειτουργία του ήπατος. Το ζεστό νερό χαλαρώνει το έντερο και απομακρύνει τα επιβλαβή μεταβολικά απόβλητα από το σώμα. Η ποσότητα του χυμού λεμονιού εξαρτάται από το βάρος σας. Αυτή η συμβουλή είναι για άτομα που δεν έχουν προβλήματα με το στομάχι τους.

Ο Chris Pratt έπρεπε να ακολουθήσει δίαιτα χαμηλής περιεκτικότητας σε αλκοόλ για μισό χρόνο για να μετατραπεί σε superhero με τονισμένους κοιλιακούς. Συν μια 4ωρη προπόνηση στο γυμναστήριο κάθε μέρα.

12. Πιείτε ένα smoothie αντί για χυμό.

14 διατροφικές συνήθειες που κάνουν τους διάσημους να έχουν κορμιά λαμπάδα +++++++++ - Εικόνα 4

Ένα smoothie είναι ένα θρεπτικό ποτό που σας ενεργοποιεί για μεγάλο χρονικό διάστημα και ρυθμίζει το επίπεδο ζάχαρης στο αίμα σας. Όταν συνδυάζετε τα λαχανικά, τα φρούτα και τα μούρα, απελευθερώνουν πολλά πολύτιμα θρεπτικά συστατικά, τα οποία το σώμα σας χωνεύει εύκολα. Προσπαθήστε να πιείτε το μείγμα αργά, και μασήστε εάν είναι απαραίτητο για να αποφύγετε μια φουσκωμένη κοιλιά.

Μετά τη γέννηση του μωρού της, η Fergie έπρεπε να εργαστεί σκληρά για να φτιάξει την κατάλληλη σιλουέτα. Καθημερινές ασκήσεις, τζόκινγκ και υγιεινή διατροφή την βοήθησαν να επιτύχει το καλύτερο αποτέλεσμα.

11. Δοκιμάστε μια δίαιτα χαμηλής πρωτεΐνης.

14 διατροφικές συνήθειες που κάνουν τους διάσημους να έχουν κορμιά λαμπάδα +++++++++ - Εικόνα 5

Πολλοί άνθρωποι που προσπαθούν να χάσουν και να σταθεροποιήσουν το βάρος τους επιλέγουν πρωτεΐνες ως το κύριο μέρος των γευμάτων τους. Γνωρίζετε ότι η υπερβολική κατανάλωση πρωτεϊνών οδηγεί σε λανθασμένη λειτουργία των νεφρών;

Η Drew Barrymore αποφάσισε να χάσει βάρος για να πάρει μέρος σε μια ταινία. Η επιλογή της ήταν μια υγιεινή διατροφή. Δοκίμασε επίσης τη γιόγκα, ελλειπτικές ασκήσεις, μακρινούς περιπάτους, και παρακολούθησε ακόμη και μαθήματα χορού hip-hop.

10. Εναλλαγή των ασκήσεων σας κάθε 10 ημέρες.

14 διατροφικές συνήθειες που κάνουν τους διάσημους να έχουν κορμιά λαμπάδα +++++++++ - Εικόνα 6

Εάν ακολουθείτε την ίδια ρουτίνα προπόνησης για κάποιο χρονικό διάστημα, ήρθε η ώρα να την αλλάξετε επειδή οι μύες σας προσαρμόζονται στον ίδιο τύπο άσκησης. Για το καλύτερο αποτέλεσμα, εναλλάξτε τις προπονήσεις σας κάθε 9-10 ημέρες. Δώστε μεγαλύτερη προσοχή στις δευτερεύουσες μυϊκές ομάδες, και στη συνέχεια δεν θα δείχνετε πολύ μυϊκή αλλά πιο ενεργητική και σεksι.

Η Britney Spears επέστρεψε στη σκηνή μετά από μια μακρά παύση στην καριέρα της και η υπέροχη εμφάνιση της έπαιξε σημαντικό ρόλο στην επιτυχία της. Κάνει 40 λεπτά προπόνηση 3-4 φορές την εβδομάδα, συμπεριλαμβανομένων πολλών τεντωμάτων και τζόκινγκ. Η Spears άλλαξε επίσης τις διατροφικές της συνήθειες πολύ.

9. Κάνετε τις προπονήσεις σας το πρωί.

14 διατροφικές συνήθειες που κάνουν τους διάσημους να έχουν κορμιά λαμπάδα +++++++++ - Εικόνα 7

Πολλοί άνθρωποι προτιμούν να γυμνάζονται το βράδυ και μπορεί να είναι λάθος. Πρέπει να ελαχιστοποιήσετε το ποσό άσκησης το βράδυ. Διαφορετικά, θα έχετε το αντίθετο αποτέλεσμα: η μυϊκή ανάπτυξη θα επιβραδυνθεί λόγω διατροφικών ελλείψεων. Μπορείτε να φάτε μόνο ένα γεύμα μετά από μια προπόνηση το βράδυ.

Η Christina Aguilera πέτυχε σπουδαία αποτελέσματα στην απώλεια βάρους. Δεν τρώει πρόχειρο φαγητό και τρέχει κάθε πρωί, ασχολείται με τη γιόγκα και πηγαίνει στο γυμναστήριο 5 φορές την εβδομάδα για 90λεπτά ασκήσεις.

8. Μην παρασυρθείτε με μπάρες πρωτεΐνης και ενεργειακά ποτά.

14 διατροφικές συνήθειες που κάνουν τους διάσημους να έχουν κορμιά λαμπάδα +++++++++ - Εικόνα 8

Πιστεύετε ακόμα ότι μια μπάρα πρωτεΐνης αποτελείται από πρωτεΐνη; Όταν έχει γεύση σαν μπισκότο σοκολάτας, να είστε βέβαιοι ότι περιέχει ζάχαρη και ίσως κάποια πρωτεΐνη χαμηλής ποιότητας. Αυτές οι μπάρες δεν συγκρίνονται με τα ψάρια, το κοτόπουλο, τα αυγά και τα καρύδια. Πολλά ενεργειακά ποτά έχουν πολύ ζάχαρη, καφεΐνη και νάτριο επίσης.

Ο Jonah Hill κατάφερε να χάσει 88 λίβρες. Η κύρια πηγή κινήτρου ήταν η φίλη του. Όταν σταμάτησε να τρώει fast food, γλυκά και να πίνει αλκοόλ, έχασε πολύ περισσότερο βάρος. Σήμερα προσπαθεί να ζει και να τρώει υγιεινά και κάνει τακτικές ασκήσεις.

7. Προγραμματίστε τα γεύματα σας και τις προπονήσεις σας.

14 διατροφικές συνήθειες που κάνουν τους διάσημους να έχουν κορμιά λαμπάδα +++++++++ - Εικόνα 9

Είναι πολύ καλύτερο να ακολουθήσετε ένα πρόγραμμα γευμάτων με απώλεια βάρους από το να λιμοκτονείτε. Για παράδειγμα, εάν σχεδιάζετε δείπνο σε εστιατόριο, σκεφτείτε ποια τρόφιμα πρόκειται να φάτε: πλούσια σε άμυλο ή πρωτεΐνες. Εάν τρώτε κοτόπουλο, προσθέστε λίγο μπρόκολο αντί για πατάτες.

Ο Zach Galifianakis πέτυχε σπουδαία αποτελέσματα καταπολεμώντας το επιπλέον βάρος. Ήταν αρκετά δύσκολο γι’ αυτόν, επειδή έπρεπε να σταματήσει να πίνει αλκοόλ και να κόψει τα αγαπημένα γεύματα πρόχειρου φαγητού. Κάνει μακρινούς περιπάτους και παίρνει πάντα τις σκάλες.

6. Ξεκινήστε την εντατική προπόνηση.

14 διατροφικές συνήθειες που κάνουν τους διάσημους να έχουν κορμιά λαμπάδα +++++++++ - Εικόνα 10

Η εντατική εκπαίδευση προάγει τον μεταβολισμό. Ωστόσο, θα πρέπει πρώτα να συμβουλευτείτε έναν γιατρό για να βεβαιωθείτε ότι ένας γρήγορος καρδιακός ρυθμός και ο επιταχυνόμενος παλμός δεν θα βλάψουν την υγεία σας. Εάν η υγεία σας είναι εντάξει, μετρήστε τον μέγιστο παλμό χρησιμοποιώντας την ακόλουθη εξίσωση: 220 μείον την ηλικία σας, στη συνέχεια πολλαπλασιάστε την κατά 0,7 (εάν είστε αρχάριος) ή κατά 0,75 (εάν είστε επαγγελματίας).

Για να γίνει πραγματικός Thor, ο Chris Hemsworth άρχισε την προετοιμασία του μισό χρόνο πριν από τα γυρίσματα της ταινίας. Για να κερδίσει μυϊκή μάζα, ο ηθοποιός έκανε εντατική προπόνηση με βάρη. Τα τρόφιμα υψηλής περιεκτικότητας σε πρωτεΐνες (κρέας, κοτόπουλο, αυγά), πρωτεϊνούχα ποτά και μη επεξεργασμένοι υδατάνθρακες αποτέλεσαν τη βάση της διατροφής του.

5. Μια προπόνηση 15 λεπτών είναι καλύτερη από το καθόλου.

14 διατροφικές συνήθειες που κάνουν τους διάσημους να έχουν κορμιά λαμπάδα +++++++++ - Εικόνα 11

Είναι προφανές ότι η πλήρης προπόνηση είναι η καλύτερη επιλογή. Ωστόσο, εάν δεν έχετε ελεύθερο χρόνο, μια προπόνηση 15 λεπτών θα γίνει ο σωτήρας σας. Πιείτε τουλάχιστον 2 ποτήρια μεταλλικό νερό πριν και μετά την προπόνηση. Μην παραλείψετε το πρωινό και να το κάνετε το πιο θρεπτικό γεύμα της ημέρας.

Η Kelly Osbourne δεν ήταν ποτέ ένα λεπτό κοpίτσι, αλλά αποφάσισε να προπονηθεί και να αλλάξει το σώμα της. Η πρώτη της απόφαση ήταν να σταματήσει να τρώει fast food. Μείωσε επίσης τα μακαρόνια, το ψωμί και τη ζάχαρη στα γεύματα της. Οι τακτικές προπονήσεις με έναν γυμναστή στο γυμναστήριο την βοήθησαν να αποκτήσει ένα υγιές σώμα.

4. Τρώτε περισσότερες ίνες.

14 διατροφικές συνήθειες που κάνουν τους διάσημους να έχουν κορμιά λαμπάδα +++++++++ - Εικόνα 12

Προσπαθήστε να καταναλώσετε τουλάχιστον 5 g ινών με κάθε γεύμα. Θα επιβραδύνει την αφομοίωση της ζάχαρης στο σώμα σας. Μια γυναίκα κάτω των 50 ετών πρέπει να καταναλώνει 25 γραμμάρια ινών την ημέρα, ένας άνδρας κάτω από 50 – 38 γραμμάρια.

Μετά την εγκυμοσύνη, η Aishwarya Rai προσπαθούσε να ξαναβρεί την σιλουέτα της για πολύ καιρό. Δεν αποτελεί κάποιο μυστικό η διατροφής της. Υποστηρίζει ότι τα γεύματα της περιλαμβάνουν κυρίως ψάρια, λαχανικά, φρούτα, ρύζι και ξηρούς καρπούς. Χρησιμοποιεί ενεργά επίσης καρυκεύματα για τις ιδιότητες καύσης του λίπους.

3. Επιλέξτε υγιεινό πρόχειρο φαγητό.

14 διατροφικές συνήθειες που κάνουν τους διάσημους να έχουν κορμιά λαμπάδα +++++++++ - Εικόνα 13

Δυστυχώς, δεν έχουμε πάντα χρόνο για να μαγειρέψουμε υγιεινά γεύματα υψηλής ποιότητας. Σε αυτές τις περιπτώσεις, είναι υπέροχο να έχετε μια επιλογή παρασκευασμένων τροφών που μπορείτε να συνδυάσετε με λαχανικά και φρούτα. Για παράδειγμα, μπορείτε να προσθέσετε φρέσκα φρούτα στα δημητριακά σας το πρωί.

Η Adele αποκάλυψε ότι το σχήμα του σώματος της είναι το αποτέλεσμα τακτικής άσκησης. Άλλαξε επίσης τις διατροφικές της συνήθειες και προσπαθεί να μην τρώει τροφές πλούσιες σε υδατάνθρακες και ζάχαρη.

2. Προπονηθείτε στην γυμναστική υπνοδωματίου

14 διατροφικές συνήθειες που κάνουν τους διάσημους να έχουν κορμιά λαμπάδα +++++++++ - Εικόνα 14

Ενώ είστε ακόμα στο κρεβάτι, πιέζετε και χαλαρώνετε τους μύες του στομάχου σαν να τους τραβάτε στη σπονδυλική σας στήλη. Μη βιαστείτε και αναπνεύστε βαθιά. Επαναλάβετε την άσκηση τουλάχιστον 10-15 φορές. Στη συνέχεια προσπαθήστε να τεντώσετε τους μυς των γλουτών σας. Κάντε το αυτό 15 φορές γρήγορα και 15 φορές αργά. Αυτές οι απλές ασκήσεις θα ενισχύσουν το μεταβολισμό σας, ειδικά εάν τις κάνετε κάθε πρωί.

Η Janet Jackson γνωρίζει σίγουρα πώς να παραμείνει σε φόρμα. Δεν είναι οπαδός της σοβαρής δίαιτας, απλά τρώει υγιεινά τρόφιμα και προτιμά τις τακτικές προπονήσεις διάρκειας 45 λεπτών, 5 ημέρες την εβδομάδα.

1. Μην εμπιστεύεστε τα τρόφιμα χαμηλών λιπαρών.

14 διατροφικές συνήθειες που κάνουν τους διάσημους να έχουν κορμιά λαμπάδα +++++++++ - Εικόνα 15

Βγάλτε τα τρόφιμα με χαμηλά λιπαρά ή χωρίς λιπαρά από τη διατροφική ρουτίνα σας. Προσπαθήστε να μην φάτε τίποτα που υποστηρίζει ότι είναι χωρίς ζάχαρη. Αυτοί οι τύποι τροφίμων δεν περιέχουν πολλά άλλα απαραίτητα θρεπτικά συστατικά και το σώμα τα χωνεύει πολύ αργά.

Μετά τη κινηματογράφηση του Bridget Jones’s Diary, η Renée Zellweger προσπάθησε πολύ σκληρά να χάσει όλο το βάρος που κέρδισε για τον ρόλο. Ακολούθησε το πρόγραμμα διατροφής Atkins με χαμηλή περιεκτικότητα σε υδατάνθρακες και προσάρμοσε τις διατροφικές της συνήθειες κυρίως στην κατανάλωση πρωτεϊνών. Έτρωγε φαγητό σε μικρές μερίδες και έπινε πολύ νερό καθημερινά. Όσον αφορά την άσκηση, προτιμούσε το τρέξιμο, το κολύμπι, τη γιόγκα και την ποδηλασία.

Διαβάστε περισσότερα
Advertisement

Πρόσφατα άρθρα