Το πρώτο τρένο που λειτουργεί χωρίς ράγες άνοιξε τις πόρτες του στην Κίνα

Advertisement
Το πρώτο τρένο που λειτουργεί χωρίς ράγες άνοιξε τις πόρτες του στην Κίνα
Advertisement

Ένα φουτουριστικό σιδηροδρομικό σύστημα με αμαξοστοιχίες και εικονικές γραμμές ξεκίνησε χθες σε μια Κινεζική πόλη.

Χρεωμένο ως το πρώτο «έξυπνο τρένο» στον κόσμο, το όχημα τρέχει σε εικονικές σιδηροδρομικές γραμμές μέσω των πολυσύχναστων δρόμων του Ζούζου στην επαρχία Χουνάν της Κίνας, ανέφερε το People’s Daily Online.

Το τρένο θα μπορούσε να ταξιδέψει μέχρι 70χλμ/ώρα, ή 43 mph και να μεταφέρει μέχρι 300 επιβάτες.

Η Κινεζική πόλη Ζούζου ξεκίνησε ένα φουτουριστικό σιδηρόδρομο με αμαξοστοιχίες το οποίο κινείται πάνω σε εικονικές γραμμέςΤο πρώτο τρένο που λειτουργεί χωρίς ράγες άνοιξε τις πόρτες του στην Κίνα - Εικόνα 1

Το σύστημα μεταφοράς υψηλής τεχνολογίας άρχισε να λειτουργεί δοκιμαστικά χθες στους πολυσύχναστους δρόμους του ΖούζουΤο πρώτο τρένο που λειτουργεί χωρίς ράγες άνοιξε τις πόρτες του στην Κίνα - Εικόνα 2

Κάθε τρένο θα μπορούσε να ταξιδέψει μέχρι 70χλμ/ώρα, ή 43 mph και να μεταφέρει μέχρι 300 επιβάτες.Το πρώτο τρένο που λειτουργεί χωρίς ράγες άνοιξε τις πόρτες του στην Κίνα - Εικόνα 3

Το ελαφρύ σιδηροδρομικό σύστημα αναπτύχθηκε ως μια προσπάθεια επιτάχυνσης των δημόσιων συγκοινωνιών στην πόληΤο πρώτο τρένο που λειτουργεί χωρίς ράγες άνοιξε τις πόρτες του στην Κίνα - Εικόνα 4

Το σιδηροδρομικό σύστημα, που ονομάζεται ART ή Αυτόνομο Σιδηροδρομικό Ταχύμετρο, έχει αναπτυχθεί από την CRRC Corporation Limited της Κίνας, έναν από τους μεγαλύτερους κατασκευαστές αμαξοστοιχιών παγκοσμίως.

Είναι έτοιμη να επιταχύνει τη δημόσια συγκοινωνία της Ζούζου, μιας πόλης με περίπου τέσσερα εκατομμύρια κατοίκους, προτού γίνει γνωστή σε άλλα μέρη της Κίνας.

Η αμαξοστοιχία, με τα κομψά έπιπλα και το σχεδιασμό, είναι κάτι ανάμεσα σε ένα μακρύ λεωφορείο και ένα παραδοσιακό τραμ. Θα μπορούσε να μεταφέρει πολύ περισσότερους επιβάτες από ένα λεωφορείο και σε αντίθεση με ένα τραμ, δεν τρέχει σε φυσικές σιδηροδρομικές γραμμές.

Ο αόρατος σιδηρόδρομος έχει πλάτος 3,75 μέτρα και ενσωματώνεται από διακεκομμένες γραμμές ζωγραφισμένες στο δρόμο.

Σύμφωνα με τον Φενγκ Τζιανγκούα, κύριο μηχανικό του τρένου, το εικονικό σιδηροδρομικό σύστημα είναι πολύ φθηνότερο για να κατασκευαστεί σε σύγκριση με ένα σύστημα τραμ ή μετρό.

Ο κ. Φενγκ δήλωσε ότι θα κοστίσει 150 έως 200 εκατομμύρια γιουάν (17 έως 23 εκατομμύρια λίρες στερλίνες) για την κατασκευή ενός χιλιομέτρου τραμ στην Κίνα, αλλά με την εικονική γραμμή υψηλής τεχνολογίας, το κόστος θα μειωθεί στα 50 με 100 εκατομμύρια γιουάν ( 5,7 έως 11,4 εκατομμύρια ευρώ) για την ίδια απόσταση.

Ο κ. Φενγκ είπε επίσης ότι η αμαξοστοιχία αναγνωρίζει το πεζοδρόμιο και έχει διάφορους αισθητήρες για τη συλλογή πληροφοριών κατά τη διάρκεια του ταξιδιού.

Τρία «έξυπνα τρένα» δοκιμάζονται στο δρόμο του Ζούζου.

Η σιδηροδρομική γραμμή πρόκειται να ανοίξει επίσημα την ερχόμενη άνοιξη. Τα τρένα αναμένεται να αυτοματοποιηθούν στο εγγύς μέλλον.

Οι επιβάτες στην Ζούζου αναμένουν στην σειρά για να κάνουν μια βόλτα σε ένα τρένο χωρίς σιδηροδρομικές γραμμές, το οποίο αναπτύχθηκε από την εταιρεία CRRC Corporation Limited της ΚίναςΤο πρώτο τρένο που λειτουργεί χωρίς ράγες άνοιξε τις πόρτες του στην Κίνα - Εικόνα 5

Η γραμμή πορείας βρίσκεται στο δρόμο και αυτό είναι ένα πολύ φθηνότερο σύστημα από το μετρόΤο πρώτο τρένο που λειτουργεί χωρίς ράγες άνοιξε τις πόρτες του στην Κίνα - Εικόνα 6

Το πρώτο τρένο που λειτουργεί χωρίς ράγες άνοιξε τις πόρτες του στην Κίνα - Εικόνα 7

Το σύστημα μετακίνησης υψηλής τεχνολογίας, με τα «έξυπνα τρένα», έχει έναν εικονικό σιδηρόδρομο ο οποίος ενσωματώνεται από διακεκομμένες γραμμές στο δρόμοΤο πρώτο τρένο που λειτουργεί χωρίς ράγες άνοιξε τις πόρτες του στην Κίνα - Εικόνα 8

Το τρένο, το οποίο θα μπορούσε να μεταφέρει 300 άτομα, αναγνωρίζει το πεζοδρόμιο και διαθέτει διάφορους αισθητήρες για τη συλλογή πληροφοριών κατά την διάρκεια του ταξιδιούΤο πρώτο τρένο που λειτουργεί χωρίς ράγες άνοιξε τις πόρτες του στην Κίνα - Εικόνα 9

Η σιδηροδρομική γραμμή πρόκειται να ανοίξει επίσημα την επόμενη άνοιξη και τα τρένα αναμένεται να αυτοματοποιηθούν στο εγγύς μέλλονΤο πρώτο τρένο που λειτουργεί χωρίς ράγες άνοιξε τις πόρτες του στην Κίνα - Εικόνα 10

Δείτε το βίντεο.

[dailymail]

Διαβάστε περισσότερα
Advertisement

Πρόσφατα άρθρα