10 λόγοι για τους οποίους οι Ασιάτες είναι τόσο αδύνατοι

Advertisement
10 λόγοι για τους οποίους οι Ασιάτες είναι τόσο αδύνατοι
Advertisement

10 λόγοι για τους οποίους οι Ασιάτες είναι τόσο αδύνατοι

Στατιστικά, οι Ασιάτες είναι οι πιο λεπτοί άνθρωποι στη Γη. «Αυτή είναι η γενετική», θα πείτε. Αλλά αυτό είναι μόνο εν μέρει σωστό: οι παραδόσεις και οι συνήθειες παίζουν επίσης σημαντικό ρόλο στο να παραμένεις αδύνατος.

Παρακάτω σας αποκαλύπτουμε 10 μυστικά που βοηθούν τους Ασιάτες να παραμείνουν σε φόρμα χωρίς αυστηρές δίαιτες ή εξαντλητικές ασκήσεις.

10. Η συμπεριφορά στο φαγητό

10 λόγοι για τους οποίους οι Ασιάτες είναι τόσο αδύνατοι +++++++ - Εικόνα 2

Εκτός από την ποιότητα και την ποσότητα της τροφής, η στάση σας απέναντι ​​της έχει επίσης επιρροή στο σώμα σας. Στη Δύση, τα τρόφιμα δεν είναι μόνο μια φυσική ανάγκη, αλλά και μια ψυχαγωγία.

Δεν ισχύει ότι στους Ασιάτες δεν αρέσει το φαγητό, απλά το βλέπουν κυρίως σαν ένα μέσο για τη διατήρηση της ζωής τους.

9. Μέγεθος μερίδας

10 λόγοι για τους οποίους οι Ασιάτες είναι τόσο αδύνατοι +++++++ - Εικόνα 3

Κατά κανόνα, οι Ασιάτες προτιμούν να τρώνε μικρές μερίδες- τους αρέσει να επιλέγουν από μια ποικιλία πιάτων και να δοκιμάζουν πολλά από αυτά κατά τη διάρκεια του ίδιου γεύματος.

Μελέτες επιβεβαιώνουν ότι ακόμη και μια μικρή μείωση της μερίδας μπορεί να οδηγήσει σε απώλεια βάρους. Οι εθελοντές στο Πανεπιστήμιο Cornell έτρωγαν μειωμένες μερίδες κατά τη διάρκεια του γεύματος, αλλά συνέχισαν να τρώνε ότι ήθελαν για το υπόλοιπο της ημέρας. Ως αποτέλεσμα, κάθε ένας από αυτούς έχασε 1,1 λίβρες (500 γραμμάρια) σε 2 εβδομάδες.

8. Μέθοδοι μαγειρέματος

10 λόγοι για τους οποίους οι Ασιάτες είναι τόσο αδύνατοι +++++++ - Εικόνα 4

Τα εστιατόρια της ασιατικής κουζίνας προσαρμόζουν τα πιάτα τους στις γεύσεις του τοπικού πληθυσμού, οπότε μπορεί να φαίνεται ότι τα πιάτα τους είναι σχεδόν πάντα τηγανητά. Αυτό δεν είναι ακριβώς η αλήθεια: η ασιατική κουζίνα έχει σίγουρα πολλά τηγανητά φαγητά, αλλά αυτή δεν είναι η πιο δημοφιλής μέθοδος μαγειρέματος – πολλές συνταγές περιλαμβάνουν τον ατμό ή το βρασμό.

7. Ζυμωμένα τρόφιμα

10 λόγοι για τους οποίους οι Ασιάτες είναι τόσο αδύνατοι +++++++ - Εικόνα 5

Miso soup, kimchi, natto soybeans — αυτά είναι μόνο μερικά τυπικά ασιατικά ζυμωμένα τρόφιμα. Όντας προϊόντα γαλακτο-ζύμωσης, αυτά τα τρόφιμα δρουν ως φυσικά προβιοτικά. Η κατανάλωση τους συμβάλλει στην απώλεια βάρους, ιδιαίτερα στην απώλεια λίπους που συσσωρεύεται γύρω από τα κοιλιακά όργανα.

6. Θαλασσινά

10 λόγοι για τους οποίους οι Ασιάτες είναι τόσο αδύνατοι +++++++ - Εικόνα 6

Είναι δύσκολο να φανταστεί κανείς την Ασιατική κουζίνα χωρίς ψάρια και θαλασσινά, τα οποία περιέχουν πολυακόρεστα ωμέγα-3 λιπαρά οξέα. Εκτός από τις ευεργετικές τους επιδράσεις στο ανοσοποιητικό, αγγειακό και αναπαραγωγικό σύστημα, τα ωμέγα-3 συμβάλλουν στην απώλεια βάρους.

5. Πολλά πράσινα λαχανικά

10 λόγοι για τους οποίους οι Ασιάτες είναι τόσο αδύνατοι +++++++ - Εικόνα 7

Όπως αναφέρθηκε παραπάνω, τα ασιατικά πιάτα σερβίρονται σπάνια σε μεγάλες ποσότητες, αλλά αυτό δεν ισχύει για τα λαχανικά, ειδικά τα πράσινα λαχανικά: καταναλώνονται σε σημαντικές ποσότητες.

4. Τσάι αντί για κρύο νερό

10 λόγοι για τους οποίους οι Ασιάτες είναι τόσο αδύνατοι +++++++ - Εικόνα 8

Σε αντίθεση με τους Ευρωπαίους και τους Αμερικανούς, οι Ασιάτες συνήθως συνοδεύουν το φαγητό τους όχι με κρύο νερό ή σόδα αλλά με ζεστό, συνήθως πράσινο, τσάι. Υπάρχει μια άποψη ότι το κρύο νερό, ειδικά σε συνδυασμό με λιπαρά τρόφιμα, επιβραδύνει τη διαδικασία πέψης και μπορεί να προκαλέσει αύξηση βάρους ως αποτέλεσμα.

3. Υγιεινά επιδόρπια και σνακ

10 λόγοι για τους οποίους οι Ασιάτες είναι τόσο αδύνατοι +++++++ - Εικόνα 9

Στην Ασία, η ευρεία δημοτικότητα απολαμβάνει γλυκά και σνακ με βάση το ρύζι, τα φύκια και τα κόκκινα φασόλια, καθώς και τους ξηρούς καρπούς, τους σπόρους και τα φρούτα.

2. Το περπάτημα

10 λόγοι για τους οποίους οι Ασιάτες είναι τόσο αδύνατοι +++++++ - Εικόνα 10

Παραδόξως, αυτή η συνήθεια σχετίζεται με την υψηλή πληθυσμιακή πυκνότητα. Οι κάτοικοι μεγάλων πόλεων χρησιμοποιούν δημόσια μέσα μεταφοράς αντί για αυτοκίνητα.  αυτοκίνητο.

1. Άσκηση και διαλογισμός

10 λόγοι για τους οποίους οι Ασιάτες είναι τόσο αδύνατοι +++++++ - Εικόνα 11

Η παραδοσιακή ασιατική ιατρική δίνει μεγάλη σημασία στην πρόληψη ασθενειών και επιδιώκει να εξαλείψει τη ρίζα μιας ασθένειας, ενώ η δυτική ιατρική εφαρμόζεται κυρίως στις συνέπειες της. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο ο διαλογισμός, το Tai Chi και άλλες δραστηριότητες εφαρμόζονται ευρέως στην Ασία για την πρόληψη της ανάπτυξης ορισμένων ασθενειών, συμπεριλαμβανομένης της παχυσαρκίας.

Bonus: Μια άσκηση 1 λεπτού για να αποκτήσετε επίπεδη κοιλιά

10 λόγοι για τους οποίους οι Ασιάτες είναι τόσο αδύνατοι +++++++ - Εικόνα 12

Το μόνο που χρειάζεστε είναι μια επιφάνεια στην οποία μπορείτε να στηριχθείτε (όπως ένα τραπέζι) και 1 λεπτό ελεύθερου χρόνου.

Πως να το κάνετε:

Σταθείτε με την πλάτη σας στο τραπέζι, ισιώστε τους ώμους σας και σηκώστε το πηγούνι σας όπως φαίνεται στην εικόνα. Σηκώστε τα χέρια σας και αρχίστε να ανεβάζετε εναλλάξ το δεξί και το αριστερό σας χέρι. Κάνετε 4 επαναλήψεις με κάθε χέρι. Γυρίστε τον κορμό σας προς τα δεξιά (με τα πόδια σας να παραμένουν στην αρχική θέση) και αγγίξτε το τραπέζι με τα χέρια σας. Επαναλάβετε το ίδιο με την αριστερή πλευρά.

Κάντε αυτή την άσκηση κάθε μέρα για 1 λεπτό, και θα παρατηρήσετε τα πρώτα αποτελέσματα σε μόλις μια εβδομάδα.

Διαβάστε περισσότερα
Advertisement

Πρόσφατα άρθρα