7 τρόφιμα που μακραίνουν γρήγορα τα μαλλιά

Advertisement
7 τρόφιμα που μακραίνουν γρήγορα τα μαλλιά
Advertisement

Σολωμός

Τα ωμέγα-3 λιπαρά οξέα που περιέχονται σε αυτό το ψάρι ενισχύουν τους θύλακες των τριχών και διεγείρουν την ανάπτυξη των τριχών.

Επιπλέον, ο σολομός περιέχει βιταμίνη Β12 και σίδηρο, οι οποίες επίσης βοηθούν τα μαλλιά σας να αναπτυχθούν ταχύτερα.

Πηγές: foodcomp, NCBI

Στρείδια

Τα στρείδια είναι χρυσωρυχείο ψευδαργύρου, λόγω του οποίου τα μαλλιά μεγαλώνουν γρηγορότερα και γίνονται λαμπερά. Ένα στρείδι ημερησίως αντισταθμίζει την καθημερινή ανάγκη αυτού του στοιχείου. Φυσικά, είναι σχεδόν αδύνατο να τρώτε κάθε μέρα μια τέτοια λιχουδιά. Μπορείτε να τα αντικαταστήσετε με πίτουρο σιταριού, βόειο κρέας (ειδικά το ήπαρ) και χοιρινό, καθώς αυτά τα τρόφιμα περιέχουν επίσης αρκετό ψευδάργυρο.

Πηγές: foodcomp, NCBI

Κοτόπουλο

Το κοτόπουλο είναι πλούσιο σε ζωικές πρωτεΐνες και το χρειαζόμαστε για την παραγωγή κερατίνης. Η έλλειψη τέτοιων πρωτεϊνών για μόνο 2-3 μήνες οδηγεί σε διακοπή της ανάπτυξης των μαλλιών καθώς και στην απώλεια τους.

Πηγή: nutritionexpress

Αυγά

Τα αυγά περιέχουν απαραίτητα στοιχεία για την ανάπτυξη των τριχών και τη συντήρηση της κανονικής κατάστασης των μαλλιών, όπως πρωτεΐνες και βιοτίνη. Επιπλέον, τα αυγά περιέχουν λευκίνη (υπεύθυνη για την κυτταρική διαίρεση) και άλλα αμινοξέα που χρειάζονται οι τρίχες μας.

Πηγές: AEB, livestrong

Αμύγδαλα

Τα αμύγδαλα περιέχουν βιταμίνη Ε, η οποία ενεργοποιεί την ανάπτυξη των μαλλιών και ενισχύει την τρίχα. 30 γραμμάρια αμυγδάλων (περίπου 15-20 ξηροί καρποί) περιέχουν το 70% του ημερήσιου προτύπου. Επιπλέον, τα αμύγδαλα περιέχουν και άλλες χρήσιμες ουσίες όπως η βιοτίνη, τα λιπαρά οξέα και οι βιταμίνες Β.

Πηγές: whfoods, NCBI

Σπόροι κολοκύθας

Οι σπόροι κολοκύθας περιέχουν βιταμίνες Β1, Β2, Β3 και Β4, υπεύθυνες για την ανάπτυξη των μαλλιών, καθώς και τις Β5 και Β6 παρέχοντας υγεία στο τριχωτό της κεφαλής. Εάν έχετε σοβαρή απώλεια μαλλιών, θα πρέπει να συμπεριλάβετε περισσότερο λάδι κολοκύθας στη διατροφή σας, αφού βοηθάει ακόμη και σε σοβαρές μορφές αυτής της ασθένειας.

Πηγές: whfoods, progressivehealth, NCBI

Φακές

Ένα μπολ της σούπας φακή περιέχει περίπου το ήμισυ της καθημερινής ανάγκης του ανθρώπου σε σίδηρο, το οποίο είναι σημαντικό για την υγιή ανάπτυξη των μαλλιών. Επιπλέον, περιέχει ψευδάργυρο, χολίνη (που ομαλοποιεί την παροχή αίματος στο τριχωτό της κεφαλής) και άλλα χρήσιμα στοιχεία.

Πηγές: whfoods, NCBI

Διαβάστε περισσότερα
Advertisement

Πρόσφατα άρθρα