Μήπως συγκαίγεσαι συχνά ανάμεσα στα μπούτια; Δες 7 αποτελεσματικούς τρόπους για γρήγορη ανακούφιση από τους ερεθισμούς!

Advertisement
Μήπως συγκαίγεσαι συχνά ανάμεσα στα μπούτια; Δες 7 αποτελεσματικούς τρόπους για γρήγορη ανακούφιση από τους ερεθισμούς!
Advertisement

Η τριβή ανάμεσα στους μηρούς, μπορεί να γίνει ένας οδυνηρός εφιάλτης, με πολύ πόνο και ερεθισμένο δέρμα. Αν είστε δρομέας ή αθλητής, αν είστε υπέρβαρος, ή αν απλά προτιμάτε φορέματα και φούστες, ενδέχεται να αντιμετωπίζετε και εσείς αυτά τα δυσάρεστα συμπτώματα σε τακτική βάση.

Αλλά δεν χρειάζεται να ανησυχείτε. Εδώ είναι μερικές χρήσιμες συμβουλές που θα απαλύνουν το δέρμα σας και θα αποτρέψουν την επίπονη τριβή.

1. Σορτς αντί για φούστες

Ένας από τους καλύτερους τρόπους για την πρόληψη της τριβής των μηρών σας, είναι απλά να φοράτε την κατάλληλη ενδυμασία. Όταν επιλέγετε να φοράτε φούστες ή φορέματα, είναι πιο εύκολο οι μηροί σας να ακουμπάνε ο ένας με τον άλλον. Το σορτς, όχι μόνο θα σας κρατήσει δροσερούς, αλλά θα καλύπτει και θα προστατεύει την ευαίσθητη περιοχή των ποδιών.

Μήπως συγκαίγεσαι συχνά ανάμεσα στα μπούτια; Δες 7 αποτελεσματικούς τρόπους για γρήγορη ανακούφιση από τους ερεθισμούς! - Εικόνα1

2. Ποδηλατικά σορτς ή bandelettes

Εάν δεν θέλετε να εγκαταλείψετε τις φούστες και τα φορέματα, μπορείτε να μειώσετε την τριβή ανάμεσα στα πόδια σας, φορώντας σορτς ποδηλασίας από κάτω. Μια άλλη λύση είναι επίσης τα bandelettes που φτάνουν μέχρι τους μηρούς. Αυτές, όχι μόνο έχουν όμορφο σχέδιο, αλλά σας προστατεύουν κιόλας.

Μήπως συγκαίγεσαι συχνά ανάμεσα στα μπούτια; Δες 7 αποτελεσματικούς τρόπους για γρήγορη ανακούφιση από τους ερεθισμούς! - Εικόνα2

3. Κρέμα συγκάματος για μωρά

Βάλτε λίγο κρέμα συγκάματος στο εσωτερικό των μηρών σας. Η κρέμα που περιέχει ψευδάργυρο και αντιβακτηριακές ιδιότητες, θα σχηματίσει ένα προστατευτικό στρώμα πάνω στην πληγείσα περιοχή, που θα καταπραΰνει τους ερεθισμούς και θα εμποδίσει την δημιουργία νέων.

4. Αποσμητικό

Για να αποφύγετε την υπερβολική εφίδρωση, μπορείτε επίσης να εφαρμόσετε αποσμητικό στους μηρούς σας. Όταν η εφίδρωση είναι μειωμένη, έχει λιγότερες πιθανότητες να δημιουργηθεί πληγή.

Μήπως συγκαίγεσαι συχνά ανάμεσα στα μπούτια; Δες 7 αποτελεσματικούς τρόπους για γρήγορη ανακούφιση από τους ερεθισμούς! - Εικόνα3

5. Λάδι καρύδας

Η καρύδα έχει αντιβακτηριακές ιδιότητες, που βοηθούν στην πρόληψη συσσώρευσης των βακτηρίων που προκαλούνται από τον ιδρώτα και τη βρωμιά. Υπόσχεται ένα δέρμα χωρίς ερεθισμούς.

Μήπως συγκαίγεσαι συχνά ανάμεσα στα μπούτια; Δες 7 αποτελεσματικούς τρόπους για γρήγορη ανακούφιση από τους ερεθισμούς! - Εικόνα4

6. Πούδρα για μωρά

Είναι σημαντικό, το δέρμα σας να παραμένει στεγνό. Για να αποφύγετε την υπερβολική εφίδρωση, εφαρμόστε λίγη πούδρα για μωρά κάθε λίγες ώρες, όταν χρειάζεται.

7. Αλόη βέρα

Η αλόη, εκτός από ηλιακά εγκαύματα μπορεί επίσης να ανακουφίσει και τους πόνους που προκαλούνται από ερεθισμούς. Αναμείξτε μερικές σταγόνες από έλαιο λεβάντας με λίγο τζελ αλόης βέρα. Τα φυσικά έλαια που εμπεριέχονται στην αλόη βέρα, βοηθούν το ερεθισμένο δέρμα να ηρεμήσει, ενώ το αιθέριο έλαιο λεβάντας προσφέρει αντιβακτηριδιακή και αντιφλεγμονώδη οφέλη. Απλώστε το μείγμα ομοιόμορφα πάνω στους μηρούς σας και αφήστε το να δράσει.

Μήπως συγκαίγεσαι συχνά ανάμεσα στα μπούτια; Δες 7 αποτελεσματικούς τρόπους για γρήγορη ανακούφιση από τους ερεθισμούς! - Εικόνα5

Μην αφήνετε τον εαυτό σας να ταλαιπωρείτε, δοκιμάστε μια από τις παραπάνω συμβουλές για να απαλλαγείτε από τους δυσάρεστους ερεθισμούς. Αν το πρόβλημα επιμένει, ή εάν έχετε σοβαρές ανησυχίες, συμβουλευτείτε οπωσδήποτε ένα γιατρό.

Πηγή

Διαβάστε περισσότερα
Advertisement

Πρόσφατα άρθρα