7 Εύκολες Ασκήσεις που θα μεταμορφώσουν το Σώμα σας σε μόλις 4 Εβδομάδες! Αξίζει να τις Δοκιμάσετε!

Advertisement
7 Εύκολες Ασκήσεις που θα μεταμορφώσουν το Σώμα σας σε μόλις 4 Εβδομάδες! Αξίζει να τις Δοκιμάσετε!
Advertisement

Βρήκαμε και σας παρουσιάζουμε μερικές απλές ασκήσεις που θα σας βοηθήσουν να αλλάξετε την εμφάνιση σας σε μόλις 4 εβδομάδες. Δεν χρειάζεται να πάτε στο γυμναστήριο ή να αγοράσετε ειδικό εξοπλισμό – το μόνο που χρειάζεστε είναι θέληση και 10 λεπτά τη μέρα.

1. Σανίδα: Η σανίδα είναι στατική άσκηση, δηλαδή δεν χρειάζεται να κουνιέστε, αλλά να κρατάτε το σώμα σας στην σωστή στάση. Ακολουθείστε το παράδειγμα που βλέπετε και στην εικόνα. Είναι σημαντικό να έχετε την πλάτη σας στην ευθεία και να μην έχετε την μέση πιο χαμηλά ή τον ποπό πιο ψηλά.

Αν δεν δυσκολεύεστε να μείνετε σε αυτή την στάση, τότε κάτι πάει στραβά. Όσο είστε σε αυτή την στάση, δουλεύετε μυς όπως τους κοιλιακούς, τους μυς των χεριών και τους μπροστινούς μυς των χεριών.

7 Εύκολες Ασκήσεις που θα μεταμορφώσουν το Σώμα σας σε μόλις 4 Εβδομάδες! Αξίζει να τις Δοκιμάσετε! - Εικόνα0

2. Κάμψεις: Για να κάνετε κάμψεις σωστά, πάρτε πρώτα την στάση για σανίδα και μετα σπρώξτε τον εαυτό σας προς τα πάνω με τα χέρια. Είναι σημαντικό να έχετε την πλάτη, τα οπίσθια και τα πόδια σας σε μια ευθεία – έτσι θα καταπονήσετε τους κοιλιακούς και τα χέρια σας. Το επόμενο βήμα είναι να επιστρέψετε στην αρχική στάση όσο πιο αργά γίνεται.

7 Εύκολες Ασκήσεις που θα μεταμορφώσουν το Σώμα σας σε μόλις 4 Εβδομάδες! Αξίζει να τις Δοκιμάσετε! - Εικόνα1

3. Τονώστε τους μυς των μηρών και των οπισθίων: Ξεκινήστε την άσκηση με την στάση που βλέπετε στην εικόνα. Μετά απλώστε το ένα πόδι, προσπαθώντας να το κρατήσετε ίσιο και σταθερό ενώ υψώνετε και τεντώνετε το αντίθετο χέρι ταυτόχρονα. Επαναλάβετε για το άλλο πόδι και χέρι.

7 Εύκολες Ασκήσεις που θα μεταμορφώσουν το Σώμα σας σε μόλις 4 Εβδομάδες! Αξίζει να τις Δοκιμάσετε! - Εικόνα2

4. Καθίσματα: Τα καθίσματα έχουν να κάνουν με την ισορροπία – ανοίξτε τα πόδια σας στην ίδια ευθεία με τους ώμους και σταθείτε στα πέλματα. Μετά, κινηθείτε προς τα κάτω σαν να καθόσασταν σε χαμηλή καρέκλα. Τα γόνατα και τα πόδια θα πρέπει να σχηματίζουν μια ευθεία. Μπορείτε να κρατήσετε καλύτερα ισορροπία απλώνοντας τα χέρια σας μπροστά, όπως στην εικόνα. Μόλις φτάσετε κάτω, προσπαθήστε να σηκωθείτε ξανά όσο πιο αργά γίνεται.

7 Εύκολες Ασκήσεις που θα μεταμορφώσουν το Σώμα σας σε μόλις 4 Εβδομάδες! Αξίζει να τις Δοκιμάσετε! - Εικόνα3

5. Κοιλιακοί: Ξαπλώστε ανάσκελα και απλώστε τα χέρια σας, μετά σηκώστε αργά ένα από τα πόδια σας, λυγίστε το γόνατο και ακουμπήστε το με το χέρι, όπως στην εικόνα. Επιστρέψτε στην αρχική στάση και επαναλάβετε για το άλλο χέρι και πόδι. Μην ξεχάσετε τον βασικό κανόνα: το αριστερό χέρι πάει στο αριστερό και το δεξί χέρι πάει στο δεξί.

7 Εύκολες Ασκήσεις που θα μεταμορφώσουν το Σώμα σας σε μόλις 4 Εβδομάδες! Αξίζει να τις Δοκιμάσετε! - Εικόνα4

Δείτε την επόμενη ή προηγούμενη σελίδα πατώντας τα νούμερα

Σελίδες — 1 2

Διαβάστε περισσότερα
Advertisement

Πρόσφατα άρθρα